Vlucht AM3637
Vlucht AM3637 uitgevoerd door Aeromexico is gepland
AM3637 is een codeshared vlucht met DL1307 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Detroit (Detroit Metropolitan Wayne County Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 2 uur en 3 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Detroit naar Houston is hemelsbreed 1731 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Aeroméxico. De terminal waar vlucht AM3637 van vertrekt is M. De gate is A27. De terminal waar vlucht AM3637 aankomt uit Houston is A. De gate is 10. Naast vlucht AM3637 vliegen er nog meer vluchten van Detroit naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht 5Y8417, 5Y8584, 5Y8587, AF2790, AF3066, AF3491, AF5676 en AF5849.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 515 kilogram per persoon. Dit is 5.72 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AM3637
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 15:41 | 17:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
21-11-2024 | 12:18 | 14:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A76 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 11. | ||||
20-11-2024 | 12:30 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A23 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
19-11-2024 | 12:14 | 14:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A61 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 12. | ||||
18-11-2024 | 12:12 | 14:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A23 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 14. | ||||
17-11-2024 | 12:12 | 14:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A23 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 12. | ||||
16-11-2024 | 12:08 | 13:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A15 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 12. | ||||
15-11-2024 | 12:22 | 14:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A25 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
14-11-2024 | 12:12 | 14:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A25 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
13-11-2024 | 12:13 | 14:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A25 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 12. | ||||
12-11-2024 | 12:13 | 14:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A25 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 12. | ||||
11-11-2024 | 12:17 | 14:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A18 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 12. | ||||
09-11-2024 | 15:24 | 17:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 38 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A77 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
08-11-2024 | 12:55 | 15:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A3 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
06-11-2024 | 13:16 | 15:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 46 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A9 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
05-11-2024 | 13:38 | 16:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A21 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 14. | ||||
04-11-2024 | 12:43 | 14:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
03-11-2024 | 13:09 | 15:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A7 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 14. | ||||
02-11-2024 | 12:51 | 15:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A25 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 15. | ||||
01-11-2024 | 12:49 | 14:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A25 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
31-10-2024 | 12:48 | 15:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A15 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
30-10-2024 | 12:48 | 15:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A7 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
29-10-2024 | 12:54 | 14:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A5 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 14. | ||||
28-10-2024 | 12:55 | 14:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A9 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 14. | ||||
27-10-2024 | 12:48 | 14:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
26-10-2024 | 13:54 | 15:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 14. | ||||
25-10-2024 | 12:45 | 14:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 14. | ||||
24-10-2024 | 12:51 | 14:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 14. | ||||
23-10-2024 | 12:56 | 14:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A5 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 12. | ||||
22-10-2024 | 12:45 | 14:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is M en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Detroit is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 12. |