Vlucht TK4474
Vlucht TK4474 uitgevoerd door Turkish Airlines is geland
Vlucht TK4474 heeft 1 uur en 13 minuten vertraging.
TK4474 is een codeshared vlucht met PG248 uitgevoerd door Bangkok Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chiang Mai (Chiang Mai International Airport) naar Phuket (Phuket International Airport) is 1 uur en 24 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chiang Mai naar Phuket is hemelsbreed 1187 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Turkish Airlines. Naast vlucht TK4474 vliegen er nog meer vluchten van Chiang Mai naar Phuket. Dit zijn onder andere vlucht BR3876, CI9638, EK4497, EY7713, FD3160, FD3162, FD3166 en FD3168.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 353 kilogram per persoon. Dit is 3.93 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht TK4474
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 15:24 | 17:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 13 minuten vertraging. Gate 11 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-11-2024 | 14:44 | 16:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 14:34 | 16:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 15:31 | 17:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 7 minuten vertraging. Gate 5 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 14:42 | 16:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. | ||||
14-11-2024 | 14:46 | 16:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. Gate 11 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 15:04 | 17:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. Gate 6 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 15:17 | 17:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 14:43 | 16:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 15:09 | 17:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 14:30 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 14:22 | 16:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 14:40 | 16:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 14:36 | 16:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 14:30 | 16:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
28-10-2024 | 14:25 | 16:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 14:33 | 16:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-10-2024 | 14:43 | 16:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
22-10-2024 | 14:40 | 16:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-10-2024 | 14:29 | 16:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-10-2024 | 14:33 | 16:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 11 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-10-2024 | 14:40 | 16:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-10-2024 | 14:35 | 16:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-10-2024 | 14:24 | 16:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-10-2024 | 14:29 | 16:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 5 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-10-2024 | 14:39 | 16:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate 5 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-10-2024 | 14:33 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate 5 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-10-2024 | 14:20 | 16:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 7 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-10-2024 | 14:28 | 16:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-10-2024 | 15:16 | 17:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. |