Vlucht FD3168
Vlucht FD3168 uitgevoerd door Thai AirAsia is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 10% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 49 minuten arriveert op de luchthaven in Phuket. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht FD3168 heeft 16 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Chiang Mai (Chiang Mai International Airport) naar Phuket (Phuket International Airport) is 1 uur en 24 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chiang Mai naar Phuket is hemelsbreed 1187 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Thai AirAsia. Naast vlucht FD3168 vliegen er nog meer vluchten van Chiang Mai naar Phuket. Dit zijn onder andere vlucht BR3876, CI9638, EK4497, EY7713, FD3160, FD3162, FD3166 en FD9007.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 353 kilogram per persoon. Dit is 3.93 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht FD3168
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 21:47 | 23:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-11-2024 | 21:45 | 23:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-11-2024 | 21:52 | 23:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 21:50 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 22:00 | 23:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 21:49 | 23:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 19:07 | 21:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. Gate 6 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 19:21 | 21:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. Gate 5 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 21:47 | 23:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate 5 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 21:42 | 23:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 21:52 | 23:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. Gate 5 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 21:44 | 23:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 21:45 | 23:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 5 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 21:43 | 23:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 21:38 | 23:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 14 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 21:45 | 23:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 21:50 | 23:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 21:57 | 23:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 21:23 | 23:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 14 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 21:44 | 23:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 21:44 | 23:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 21:36 | 23:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 21:34 | 23:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 21:39 | 23:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 21:29 | 23:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 20:36 | 22:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate 5 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 20:20 | 22:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-10-2024 | 20:30 | 22:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 11 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-10-2024 | 20:25 | 22:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
22-10-2024 | 20:41 | 22:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate 6 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. |