Vlucht UL3060
Vlucht UL3060 uitgevoerd door SriLankan Airlines is gepland
UL3060 is een codeshared vlucht met QR1398 uitgevoerd door Qatar Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Casablanca (Mohammed V International Airport) naar Doha (Hamad International Airport) is 7 uur en 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Casablanca naar Doha is hemelsbreed 5735 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door SriLankan Airlines. De terminal waar vlucht UL3060 van vertrekt is 1. Op Hamad International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht UL3060. Naast vlucht UL3060 vliegen er nog meer vluchten van Casablanca naar Doha. Dit zijn onder andere vlucht AT216, AT2214, AT2216, AT2218, AT2220, AT2222, AT2224 en AT2226.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1707 kilogram per persoon. Dit is 18.96 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht UL3060
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 16:55 | 01:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. | ||||
20-11-2024 | 16:02 | 00:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
18-11-2024 | 16:12 | 00:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
16-11-2024 | 16:16 | 00:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
15-11-2024 | 15:57 | 00:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
13-11-2024 | 16:12 | 00:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
11-11-2024 | 16:09 | 00:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
09-11-2024 | 16:02 | 00:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
08-11-2024 | 15:55 | 00:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
06-11-2024 | 16:09 | 01:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. | ||||
04-11-2024 | 16:07 | 01:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. | ||||
02-11-2024 | 16:03 | 01:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
01-11-2024 | 16:14 | 01:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. | ||||
30-10-2024 | 16:39 | 01:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. | ||||
28-10-2024 | 16:11 | 01:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. | ||||
30-03-2024 | 15:49 | 01:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. | ||||
29-03-2024 | 15:14 | 00:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
25-03-2024 | 15:22 | 00:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
23-03-2024 | 15:02 | 00:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
22-03-2024 | 15:08 | 00:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
16-03-2024 | 14:56 | 00:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
15-03-2024 | 15:01 | 00:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
09-03-2024 | 16:44 | 01:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
08-03-2024 | 16:58 | 01:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. | ||||
04-03-2024 | 16:45 | 01:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
02-03-2024 | 16:24 | 00:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
01-03-2024 | 16:45 | 01:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. | ||||
26-02-2024 | 16:32 | 00:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
24-02-2024 | 16:22 | 01:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. |