Vlucht OS7716
Vlucht OS7716 uitgevoerd door Austrian is gepland
OS7716 is een codeshared vlucht met UA1935 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Charlotte (Charlotte Douglas International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 8 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Charlotte naar Chicago is hemelsbreed 964 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Austrian. De terminal waar vlucht OS7716 aankomt uit Chicago is 1. De gate is C31. Naast vlucht OS7716 vliegen er nog meer vluchten van Charlotte naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1042, AA1199, AA1221, AA1248, AA1434, AA1526, AA1612 en AA1628.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 287 kilogram per persoon. Dit is 3.19 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht OS7716
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 11:32 | 12:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20. | ||||
20-11-2024 | 10:35 | 11:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22. | ||||
18-11-2024 | 10:42 | 11:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8. | ||||
16-11-2024 | 10:43 | 11:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
15-11-2024 | 11:37 | 13:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
13-11-2024 | 10:40 | 11:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
11-11-2024 | 11:21 | 12:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
09-11-2024 | 11:23 | 12:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C31. | ||||
08-11-2024 | 10:58 | 12:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B19. | ||||
06-11-2024 | 10:43 | 11:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
04-11-2024 | 11:19 | 12:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E11. | ||||
02-11-2024 | 10:45 | 11:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C31. | ||||
01-11-2024 | 10:49 | 11:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22. | ||||
30-10-2024 | 10:56 | 11:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
28-10-2024 | 10:57 | 12:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9. | ||||
26-10-2024 | 10:30 | 11:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
25-10-2024 | 10:43 | 11:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C19. | ||||
24-10-2024 | 10:33 | 11:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
22-10-2024 | 10:33 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C26. | ||||
21-10-2024 | 10:56 | 11:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
20-10-2024 | 10:49 | 11:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. | ||||
19-10-2024 | 11:06 | 12:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A25 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23. | ||||
18-10-2024 | 10:34 | 11:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
17-10-2024 | 10:33 | 11:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C27. | ||||
15-10-2024 | 10:29 | 11:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
14-10-2024 | 10:44 | 11:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. | ||||
13-10-2024 | 10:40 | 11:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11. | ||||
12-10-2024 | 10:39 | 11:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C31. | ||||
11-10-2024 | 10:32 | 11:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
10-10-2024 | 10:36 | 11:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A23 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E11. |