Vlucht A51130
Vlucht A51130 uitgevoerd door HOP! is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 95% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 5 minuten arriveert op de luchthaven in Milaan. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht A51130 heeft 2 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) naar Milaan (Milano Malpensa Airport) is 42 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Parijs naar Milaan is hemelsbreed 597 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door HOP!. De terminal waar vlucht A51130 van vertrekt is 2G. De gate is G30. Naast vlucht A51130 vliegen er nog meer vluchten van Parijs naar Milaan. Dit zijn onder andere vlucht 5O1330, A51230, A51330, A51730, A51830, AF1130, AF1230 en AF1330.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 178 kilogram per persoon. Dit is 1.98 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht A51130
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
17-11-2024 | 10:39 | 12:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G27 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 10:29 | 12:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G35 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 10:13 | 11:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G34 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 11:24 | 12:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 57 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G29 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 10:11 | 11:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G32 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 10:35 | 12:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G36 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 10:11 | 11:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G38 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-03-2024 | 10:32 | 11:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-03-2024 | 10:10 | 11:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G27 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-03-2024 | 10:04 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-03-2024 | 09:59 | 11:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G35 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-03-2024 | 10:13 | 11:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G21 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-03-2024 | 10:00 | 11:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G38 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-03-2024 | 10:25 | 12:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G35 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-02-2024 | 09:55 | 11:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-02-2024 | 10:05 | 11:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G38 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-10-2023 | 18:00 | 19:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate F21 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. |