Vlucht LH5631
Vlucht LH5631 uitgevoerd door Lufthansa is gepland
LH5631 is een codeshared vlucht met SN2647 uitgevoerd door Brussels Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Brussel (Brussels Airport) naar München (München Airport) is 42 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Brussel naar München is hemelsbreed 597 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Lufthansa. Op München Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht LH5631. De terminal waar vlucht LH5631 aankomt uit München is 2. Naast vlucht LH5631 vliegen er nog meer vluchten van Brussel naar München. Dit zijn onder andere vlucht 4Y2293, A31422, A31436, A31552, AC5600, AC6314, AC9175 en AC9325.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 178 kilogram per persoon. Dit is 1.97 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LH5631
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 19:16 | 20:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A40 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K15. | ||||
21-11-2024 | 19:24 | 20:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A50 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K8. | ||||
20-11-2024 | 19:15 | 20:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A62 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G10. | ||||
19-11-2024 | 19:12 | 20:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A50 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K5. | ||||
18-11-2024 | 19:06 | 20:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A40 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K9. | ||||
17-11-2024 | 19:06 | 20:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A52 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K8. | ||||
15-11-2024 | 19:11 | 20:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A40 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K25. | ||||
14-11-2024 | 19:11 | 20:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A40 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K12. | ||||
13-11-2024 | 19:10 | 20:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A42 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K12. | ||||
12-11-2024 | 19:09 | 20:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A64 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K1. | ||||
11-11-2024 | 19:06 | 20:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A52 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K8. | ||||
10-11-2024 | 19:01 | 20:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A50 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G28. | ||||
09-11-2024 | 19:05 | 20:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A50 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G24. | ||||
08-11-2024 | 19:05 | 20:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A48 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K21. | ||||
07-11-2024 | 19:29 | 20:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A40 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K8. | ||||
06-11-2024 | 19:11 | 20:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A46 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K21. | ||||
05-11-2024 | 19:07 | 20:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A52 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K9. | ||||
04-11-2024 | 19:09 | 20:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A52 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K8. | ||||
03-11-2024 | 19:06 | 20:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A50 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G6. | ||||
02-11-2024 | 19:00 | 20:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A50 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K14. | ||||
01-11-2024 | 19:07 | 20:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A38 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G44. | ||||
31-10-2024 | 19:29 | 20:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A70 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G8. | ||||
30-10-2024 | 19:16 | 20:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A72 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G44. | ||||
29-10-2024 | 19:10 | 20:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A42 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K1. | ||||
28-10-2024 | 19:08 | 20:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A48 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K4. | ||||
27-10-2024 | 19:11 | 20:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A68 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G8. | ||||
26-10-2024 | 19:13 | 20:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A38 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K4. | ||||
25-10-2024 | 18:51 | 20:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A44 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G38. | ||||
24-10-2024 | 18:53 | 20:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A46 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K7. | ||||
23-10-2024 | 18:54 | 20:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A58 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G4. |