Vlucht QR3595
Vlucht QR3595 uitgevoerd door Qatar Airways is geland
QR3595 is een codeshared vlucht met VY8006 uitgevoerd door Vueling Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Barcelona (Barcelona-El Prat Airport) naar Parijs (Paris Orly Airport) is 59 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Barcelona naar Parijs is hemelsbreed 826 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR3595 van vertrekt is 1. De gate is B31. Naast vlucht QR3595 vliegen er nog meer vluchten van Barcelona naar Parijs. Dit zijn onder andere vlucht GW8008, GW8012, GW8014, IB5033, IB5037, IB5192, IB5196 en IB5274.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 246 kilogram per persoon. Dit is 2.73 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR3595
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 10:51 | 12:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B31 op Barcelona is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate 01. | ||||
22-11-2024 | 11:47 | 13:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B51 op Barcelona is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate 01. | ||||
16-11-2024 | 10:50 | 12:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B29 op Barcelona is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate 01. | ||||
15-11-2024 | 10:59 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B27 op Barcelona is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate 01. | ||||
09-11-2024 | 10:43 | 12:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B31 op Barcelona is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate 01. | ||||
08-11-2024 | 11:06 | 12:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B27 op Barcelona is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate 01. | ||||
07-11-2024 | 11:56 | 13:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B30 op Barcelona is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate 01. | ||||
02-11-2024 | 10:50 | 12:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B39 op Barcelona is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate 01. | ||||
01-11-2024 | 10:55 | 12:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A8 op Barcelona is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate 01. |