Vlucht LA1517
Vlucht LA1517 uitgevoerd door LATAM Airlines Chile is geland
LA1517 is een codeshared vlucht met IB408 uitgevoerd door Iberia. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Barcelona (Barcelona-El Prat Airport) naar Madrid (Adolfo Suarez Madrid-Barajas Airport) is 34 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Barcelona naar Madrid is hemelsbreed 483 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door LATAM Airlines Chile. De terminal waar vlucht LA1517 van vertrekt is 1. De gate is A2. Naast vlucht LA1517 vliegen er nog meer vluchten van Barcelona naar Madrid. Dit zijn onder andere vlucht 4S3001, AA8501, AA8502, AA8505, AA8506, AA8507, AA8508 en AA8509.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 144 kilogram per persoon. Dit is 1.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LA1517
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
30-12-2022 | 10:37 | 12:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A2 op Barcelona is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-12-2022 | 10:40 | 12:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A2 op Barcelona is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-12-2022 | 10:31 | 11:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A4 op Barcelona is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-12-2022 | 09:09 | 11:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A6 op Barcelona is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-12-2022 | 09:15 | 11:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A4 op Barcelona is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-12-2022 | 10:48 | 12:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A4 op Barcelona is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-12-2022 | 10:50 | 12:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A4 op Barcelona is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-12-2022 | 10:47 | 12:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A4 op Barcelona is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-12-2022 | 10:37 | 11:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A6 op Barcelona is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-12-2022 | 10:46 | 12:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A4 op Barcelona is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-12-2022 | 10:56 | 12:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Barcelona is gebruikt om vanaf te vertrekken. |