Vlucht QR9127
Vlucht QR9127 uitgevoerd door Qatar Airways is gepland
QR9127 is een codeshared vlucht met PT5859 uitgevoerd door Piedmont Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Asheville (Asheville Regional Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 57 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Asheville naar Philadelphia is hemelsbreed 810 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. Naast vlucht QR9127 vliegen er nog meer vluchten van Asheville naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I408, 1I635, 1I806, 1I810, AA4252, AA4390, AA5295 en AA5300.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 241 kilogram per persoon. Dit is 2.68 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR9127
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 11:02 | 13:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 2. | ||||
21-11-2024 | 10:57 | 12:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 19. | ||||
20-11-2024 | 11:09 | 12:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 21. | ||||
19-11-2024 | 10:59 | 12:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 1 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 22. | ||||
18-11-2024 | 10:59 | 12:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 30. | ||||
17-11-2024 | 11:01 | 12:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 2. | ||||
15-11-2024 | 11:01 | 12:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 37. | ||||
14-11-2024 | 11:09 | 12:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 1 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 31. | ||||
13-11-2024 | 10:58 | 12:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 19. | ||||
12-11-2024 | 11:01 | 12:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 1 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 35. | ||||
11-11-2024 | 10:56 | 12:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 1 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 25. | ||||
10-11-2024 | 10:57 | 12:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 19. | ||||
08-11-2024 | 11:00 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 1 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 26. | ||||
07-11-2024 | 11:00 | 12:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 24. | ||||
06-11-2024 | 10:59 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 23. | ||||
05-11-2024 | 11:38 | 13:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 1 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 33. | ||||
04-11-2024 | 10:44 | 12:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 1 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 15. | ||||
03-11-2024 | 10:46 | 12:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 1 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 30. | ||||
02-11-2024 | 10:46 | 12:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 1 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 21. | ||||
01-11-2024 | 11:51 | 13:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 54 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 1 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 15. | ||||
30-10-2024 | 10:43 | 12:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 19. | ||||
28-10-2024 | 10:42 | 12:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 1 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 19. | ||||
27-10-2024 | 10:42 | 12:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 1 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 34. | ||||
26-10-2024 | 10:44 | 12:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 1 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 19. | ||||
25-10-2024 | 10:51 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 1 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 33. | ||||
24-10-2024 | 10:42 | 12:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 1 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 7. | ||||
23-10-2024 | 10:49 | 12:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 34. | ||||
22-10-2024 | 10:45 | 12:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 1 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 23. | ||||
21-10-2024 | 10:46 | 12:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 1 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 3. | ||||
20-10-2024 | 10:47 | 12:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 1 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 36. |