Vlucht TK8510 uitgevoerd door Turkish Airlines is geland
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 21:06
Geland op New York
Verenigde Staten - John F. Kennedy International Airport
Aankomst: 22:27The arrival time has passed or is now.
Vlucht TK8510 heeft 2 minuten vertraging
TK8510 is een codeshared vlucht met B6386 uitgevoerd door Jetblue Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar New York is hemelsbreed 686 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Turkish Airlines. De terminal waar vlucht TK8510 van vertrekt is 2. De gate is C9. Naast vlucht TK8510 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 1I335, 9E4631, 9E4642, 9E4787, 9E4828, 9E4837, 9E4842 en 9E4863.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 204 kilogram per persoon. Dit is 2.27 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht TK8510
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
28-03-2024 | 21:06 | 22:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
27-03-2024 | 22:30 | 23:54 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
26-03-2024 | 20:02 | 21:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 22. | ||||
24-03-2024 | 22:08 | 23:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. | ||||
23-03-2024 | 21:24 | 22:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 12. | ||||
21-03-2024 | 20:12 | 21:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 21. | ||||
20-03-2024 | 21:11 | 23:03 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 15. | ||||
19-03-2024 | 20:04 | 22:01 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C7 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
18-03-2024 | 20:31 | 22:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 18. | ||||
17-03-2024 | 20:24 | 22:11 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 11. | ||||
16-03-2024 | 19:58 | 21:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 14. | ||||
15-03-2024 | 21:01 | 22:34 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 22. | ||||
14-03-2024 | 20:38 | 22:10 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 8. | ||||
13-03-2024 | 21:39 | 23:09 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
12-03-2024 | 20:19 | 21:50 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
11-03-2024 | 20:48 | 22:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 58 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 10. | ||||
10-03-2024 | 20:20 | 22:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
08-03-2024 | 20:44 | 22:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C7 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
06-03-2024 | 21:01 | 22:54 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 54 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 22. | ||||
05-03-2024 | 20:21 | 22:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 8. | ||||
04-03-2024 | 20:31 | 21:57 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 46 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
02-03-2024 | 19:59 | 22:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 51 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 15. | ||||
01-03-2024 | 07:09 | 08:41 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
29-02-2024 | 19:12 | 21:00 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 24. | ||||
28-02-2024 | 19:50 | 21:54 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
27-02-2024 | 20:29 | 22:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
26-02-2024 | 19:12 | 20:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
25-02-2024 | 19:27 | 21:34 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
24-02-2024 | 19:20 | 20:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
23-02-2024 | 19:20 | 20:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. |