De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar New York is hemelsbreed 686 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door EL AL Israel Airlines. Naast vlucht LY8705 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 1I335, 9E4631, 9E4642, 9E4787, 9E4828, 9E4837, 9E4842 en 9E4863.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 204 kilogram per persoon. Dit is 2.27 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LY8705
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
04-04-2024 | 20:16 | 21:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. | ||||
03-04-2024 | 22:03 | 23:51 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
02-04-2024 | 19:41 | 21:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C7 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 10. | ||||
13-03-2024 | 21:39 | 23:09 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
10-03-2024 | 20:20 | 22:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 14. | ||||
05-03-2024 | 20:21 | 22:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 8. | ||||
04-03-2024 | 20:31 | 21:57 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 46 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
28-02-2024 | 19:50 | 21:54 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
26-02-2024 | 19:12 | 20:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
25-02-2024 | 19:27 | 21:34 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
24-02-2024 | 12:19 | 13:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 18. | ||||
21-02-2024 | 19:11 | 20:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 10. | ||||
18-02-2024 | 20:36 | 22:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 57 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 8. | ||||
17-02-2024 | 13:56 | 15:37 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 59 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 22. | ||||
15-02-2024 | 05:35 | 07:07 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 1. | ||||
14-02-2024 | 12:36 | 14:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 11. | ||||
13-02-2024 | 08:00 | 09:31 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
12-02-2024 | 07:48 | 09:15 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 10. | ||||
11-02-2024 | 08:14 | 09:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
10-02-2024 | 15:15 | 16:43 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 49 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
08-02-2024 | 07:56 | 09:57 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 8. | ||||
07-02-2024 | 07:49 | 09:40 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 28. | ||||
06-02-2024 | 07:52 | 09:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
05-02-2024 | 07:57 | 09:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
04-02-2024 | 07:54 | 09:46 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 7. | ||||
03-02-2024 | 12:09 | 13:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 12. | ||||
01-02-2024 | 07:55 | 09:50 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 10. | ||||
31-01-2024 | 07:50 | 09:15 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 6. | ||||
30-01-2024 | 07:58 | 09:39 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 7. | ||||
29-01-2024 | 08:25 | 09:56 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. |