Vlucht HA2015 uitgevoerd door Hawaiian Airlines is geland
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 19:38 19:45
Vlucht HA2015 heeft 40 minuten vertraging
HA2015 is een codeshared vlucht met B6386 uitgevoerd door Jetblue Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar New York is hemelsbreed 686 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Hawaiian Airlines. De terminal waar vlucht HA2015 van vertrekt is 2. De gate is C10. Naast vlucht HA2015 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 1I335, 9E4631, 9E4642, 9E4787, 9E4828, 9E4837, 9E4842 en 9E4863.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 204 kilogram per persoon. Dit is 2.27 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht HA2015
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-04-2024 | 19:38 | 22:13 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 21. | ||||
23-04-2024 | 19:53 | 21:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
22-04-2024 | 20:04 | 21:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
21-04-2024 | 20:01 | 21:26 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 18. | ||||
20-04-2024 | 20:14 | 21:43 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 12. | ||||
19-04-2024 | 20:00 | 21:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 8. | ||||
18-04-2024 | 20:06 | 22:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
17-04-2024 | 20:19 | 22:42 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 18. | ||||
16-04-2024 | 20:08 | 21:52 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. | ||||
15-04-2024 | 20:09 | 21:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 12. | ||||
14-04-2024 | 21:08 | 22:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 12. | ||||
13-04-2024 | 20:49 | 23:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C7 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
11-04-2024 | 21:16 | 23:11 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
10-04-2024 | 19:47 | 21:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
09-04-2024 | 20:26 | 22:04 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
08-04-2024 | 20:21 | 22:39 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
07-04-2024 | 20:12 | 21:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 24. | ||||
06-04-2024 | 20:01 | 21:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
05-04-2024 | 19:06 | 20:41 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
04-04-2024 | 20:16 | 21:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. | ||||
03-04-2024 | 22:03 | 23:51 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
02-04-2024 | 19:41 | 21:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C7 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 10. | ||||
31-03-2024 | 19:08 | 20:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 6. | ||||
30-03-2024 | 22:36 | 23:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 6. | ||||
29-03-2024 | 20:56 | 22:41 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 18. | ||||
28-03-2024 | 21:06 | 22:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
27-03-2024 | 22:30 | 23:54 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
26-03-2024 | 20:02 | 21:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 22. | ||||
24-03-2024 | 22:08 | 23:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. | ||||
23-03-2024 | 21:24 | 22:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 12. |