Vlucht FI7874 uitgevoerd door Icelandair is geland
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 14:38 12:06
Vlucht FI7874 heeft 2 uur en 29 minuten vertraging
FI7874 is een codeshared vlucht met B62786 uitgevoerd door Jetblue Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar New York is hemelsbreed 686 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Icelandair. De terminal waar vlucht FI7874 van vertrekt is 2. De gate is C9. Naast vlucht FI7874 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 1I335, 9E4631, 9E4642, 9E4787, 9E4828, 9E4837, 9E4842 en 9E4863.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 204 kilogram per persoon. Dit is 2.27 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht FI7874
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-04-2024 | 14:38 | 16:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 1. | ||||
23-04-2024 | 11:59 | 13:51 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 6. | ||||
22-04-2024 | 12:04 | 14:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 25. | ||||
21-04-2024 | 13:53 | 15:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. | ||||
20-04-2024 | 13:24 | 14:56 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 19. | ||||
19-04-2024 | 12:57 | 14:41 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 19. | ||||
18-04-2024 | 12:01 | 13:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C7 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 6. | ||||
17-04-2024 | 13:18 | 14:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
16-04-2024 | 12:08 | 13:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
15-04-2024 | 12:16 | 14:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
14-04-2024 | 11:54 | 14:24 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 6. | ||||
13-04-2024 | 12:19 | 13:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. De aankomst op was op gate 14. | ||||
12-04-2024 | 12:49 | 14:43 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 57 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 6. | ||||
11-04-2024 | 12:26 | 13:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 24. | ||||
10-04-2024 | 11:57 | 14:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 21. | ||||
09-04-2024 | 12:04 | 13:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 14. | ||||
08-04-2024 | 12:07 | 13:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 17. | ||||
07-04-2024 | 12:15 | 14:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 18. | ||||
06-04-2024 | 12:00 | 13:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 6. | ||||
05-04-2024 | 12:05 | 14:09 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. | ||||
04-04-2024 | 17:14 | 18:54 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
03-04-2024 | 12:36 | 14:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. | ||||
02-04-2024 | 12:18 | 14:03 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 6. | ||||
01-04-2024 | 12:10 | 13:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 9. | ||||
31-03-2024 | 11:59 | 13:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 6. | ||||
30-03-2024 | 12:30 | 14:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 20. | ||||
29-03-2024 | 11:58 | 13:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 10. | ||||
28-03-2024 | 12:46 | 14:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 6. | ||||
27-03-2024 | 12:33 | 14:09 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 10. | ||||
26-03-2024 | 12:04 | 13:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 9. |