Vlucht TP1930 uitgevoerd door TAP Portugal is geland
TP1930 is een codeshared vlucht met NI1930 uitgevoerd door TAP Express. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Lissabon (Lisbon Humberto Delgado Airport) naar Porto (Francisco de Sa Carneiro Airport) is 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Lissabon naar Porto is hemelsbreed 277 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door TAP Air Portugal. De terminal waar vlucht TP1930 van vertrekt is 1. Op Francisco de Sa Carneiro Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht TP1930. Naast vlucht TP1930 vliegen er nog meer vluchten van Lissabon naar Porto. Dit zijn onder andere vlucht AC2634, AC2645, AC2693, AC2694, AC2701, AC6834, AC9230 en AD7189.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 82 kilogram per persoon. Dit is 0.92 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht TP1930
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-04-2024 | 16:08 | 17:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
22-04-2024 | 16:46 | 17:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. | ||||
04-02-2024 | 15:57 | 16:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
03-02-2024 | 16:22 | 17:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. | ||||
02-02-2024 | 16:02 | 16:52 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. | ||||
01-02-2024 | 15:58 | 16:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
31-01-2024 | 15:58 | 16:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
30-01-2024 | 16:00 | 16:50 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
29-01-2024 | 15:58 | 16:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
28-01-2024 | 16:03 | 16:56 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
27-01-2024 | 16:06 | 16:54 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
26-01-2024 | 15:59 | 16:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
25-01-2024 | 16:23 | 17:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. | ||||
24-01-2024 | 16:05 | 16:52 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
23-01-2024 | 15:54 | 16:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
22-01-2024 | 16:01 | 16:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. | ||||
21-01-2024 | 15:59 | 16:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
20-01-2024 | 15:58 | 16:51 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
19-01-2024 | 16:09 | 17:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. | ||||
18-01-2024 | 15:57 | 16:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
17-01-2024 | 15:55 | 17:03 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
16-01-2024 | 16:24 | 17:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. | ||||
15-01-2024 | 16:20 | 17:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
14-01-2024 | 15:59 | 16:52 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
13-01-2024 | 15:57 | 16:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
12-01-2024 | 16:14 | 17:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. | ||||
11-01-2024 | 15:56 | 16:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
10-01-2024 | 16:01 | 16:52 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. | ||||
09-01-2024 | 16:05 | 16:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
08-01-2024 | 16:16 | 17:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. |