Vlucht AZ3152 uitgevoerd door ITA Airways is geland
AZ3152 is een codeshared vlucht met OO3686 uitgevoerd door SkyWest Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van New York (John F. Kennedy International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 24 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New York naar Chicago is hemelsbreed 1187 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door ITA Airways. De terminal waar vlucht AZ3152 van vertrekt is 4. De gate is A16. Naast vlucht AZ3152 vliegen er nog meer vluchten van New York naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 5Y523, 5Y9128, 5Y9377, 5Y9508, 5Y9520, 5Y9972, 6R500 en 6R7010.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 353 kilogram per persoon. Dit is 3.93 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AZ3152
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-04-2024 | 19:35 | 21:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A16 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M9. | ||||
22-04-2024 | 21:11 | 22:41 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A21 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
21-04-2024 | 19:30 | 21:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A21 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M9. | ||||
20-04-2024 | 19:33 | 22:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A21 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M10. | ||||
19-04-2024 | 19:35 | 21:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M10. | ||||
18-04-2024 | 20:03 | 22:07 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A12 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M10. | ||||
17-04-2024 | 19:47 | 21:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A21 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M10. | ||||
16-04-2024 | 19:34 | 21:37 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A19 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
15-04-2024 | 19:26 | 21:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A19 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
14-04-2024 | 19:27 | 21:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M10. | ||||
13-04-2024 | 19:33 | 21:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A21 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M6. | ||||
12-04-2024 | 21:57 | 23:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A12 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
11-04-2024 | 20:55 | 22:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A17 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
10-04-2024 | 19:29 | 21:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A21 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
09-04-2024 | 19:30 | 21:13 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A9 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
08-04-2024 | 18:52 | 20:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A9 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
07-04-2024 | 18:53 | 20:51 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A15 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M4. | ||||
06-04-2024 | 18:55 | 20:36 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
05-04-2024 | 19:00 | 20:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A21 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
04-04-2024 | 18:58 | 20:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M9. | ||||
03-04-2024 | 18:59 | 21:00 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
02-04-2024 | 20:58 | 23:04 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A21 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
01-04-2024 | 19:22 | 21:41 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A9 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
31-03-2024 | 18:57 | 21:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A16 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
30-03-2024 | 18:53 | 20:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A19 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
29-03-2024 | 18:55 | 20:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A9 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
28-03-2024 | 18:59 | 20:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A9 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M9. | ||||
26-03-2024 | 18:56 | 20:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A15 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
25-03-2024 | 18:56 | 20:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A19 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
24-03-2024 | 18:54 | 20:41 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A9 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. |