Vlucht UA1051 uitgevoerd door United Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Cancún (Cancun International Airport) naar Newark (Newark Liberty International Airport) is 3 uur en 58 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Cancún naar Newark is hemelsbreed 2493 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA1051 van vertrekt is 3. De gate is D55. Naast vlucht UA1051 vliegen er nog meer vluchten van Cancún naar Newark. Dit zijn onder andere vlucht B61030, B61230, B61430, UA1047, UA1049, UA1053, UA1273 en UA1882.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 742 kilogram per persoon. Dit is 8.24 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA1051
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
30-03-2024 | 12:52 | 18:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 55. | ||||
29-03-2024 | 12:56 | 17:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C16 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 67. | ||||
28-03-2024 | 14:14 | 18:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C14 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 53. | ||||
27-03-2024 | 13:30 | 18:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C21 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 67. | ||||
26-03-2024 | 12:54 | 17:21 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C21 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 67. | ||||
25-03-2024 | 13:00 | 17:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C20 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 67. | ||||
24-03-2024 | 13:00 | 18:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C20 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 55. | ||||
23-03-2024 | 13:34 | 18:24 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C23 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 61. | ||||
22-03-2024 | 13:37 | 18:40 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C21 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 66. | ||||
21-03-2024 | 12:58 | 17:41 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C23 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 55. | ||||
20-03-2024 | 13:17 | 17:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C22 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 67. |