Vlucht KL1711 uitgevoerd door KLM Royal Dutch Airlines is gepland
KL1711 is een codeshared vlucht met WA1711 uitgevoerd door KLM Cityhopper. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Amsterdam (Amsterdam Airport Schiphol) naar Porto (Francisco de Sa Carneiro Airport) is 2 uur en 53 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Amsterdam naar Porto is hemelsbreed 1595 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door KLM. Op Francisco de Sa Carneiro Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht KL1711. Naast vlucht KL1711 vliegen er nog meer vluchten van Amsterdam naar Porto. Dit zijn onder andere vlucht DL7482, DL7483, DL7486, DL7488, DL7491, DL7492, DL7493 en DL7495.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 475 kilogram per persoon. Dit is 5.27 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KL1711
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
17-02-2024 | 08:50 | 10:30 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
12-02-2024 | 08:50 | 10:30 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
04-02-2024 | 08:54 | 10:31 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate B26 op Amsterdam is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-02-2024 | 08:50 | 10:18 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B36 op Amsterdam is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-02-2024 | 09:14 | 10:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate B18 op Amsterdam is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-02-2024 | 08:54 | 10:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B26 op Amsterdam is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-01-2024 | 08:51 | 10:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B32 op Amsterdam is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-01-2024 | 08:49 | 10:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B26 op Amsterdam is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-01-2024 | 08:56 | 10:31 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate B5 op Amsterdam is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-01-2024 | 08:48 | 10:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B24 op Amsterdam is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-01-2024 | 09:23 | 10:48 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. Gate B32 op Amsterdam is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-01-2024 | 08:54 | 10:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B26 op Amsterdam is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-01-2024 | 09:23 | 11:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. Gate B20 op Amsterdam is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-01-2024 | 08:56 | 10:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B4 op Amsterdam is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-01-2024 | 08:50 | 10:30 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie |